עברו הימים בהם מטפלות לגיל הרך היו פשוט שמרטפיות. היום אנחנו מבינים שהגיל הצעיר הזה הוא כרומוזום העתיד. ממנו יבקע ויתפתח דור המנהיגות הבא של ישראל.

לא פלא שחינוך לגיל הרך הוא בנשמתנו.

ברשת החינוך הארצית, נאות מרגלית, חינוך לגילאי לידה עד 3 נעשה במקצוענות, ביסודיות ובגישה אוניברסלית, בכך אנחנו לוקחים אחריות על עתיד טוב יותר למדינה, ולעם כולו.

 נאות מרגלית הוקמה כמלכ"ר בשנת 2000, על ידי ליאור גבאי, מתוך איכפתיות חברתית ומנהיגות ציבורית. כך יצרנו מערכת של חינוך איכותי כבר בגיל הרך.

אנו מפעילים רשת ארצית של מאות מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך, ומשרתים את כל סוגי האוכלוסייה מקריית שמונה שבצפון ועד אילת שבדרום – חילונים, דתיים וחרדים, מעמד הביניים לצד משפחות מצוקה, עולים חדשים לצד ותיקים, בני מושבים לצד עירוניים – בהטרוגניות ישראלית שמחה ובריאה.

נאות מרגלית משמשת רגולטור של האגף למעונות יום במשרד העבודה והרווחה, בהפעלת מערך המשפחתונים בכל רחבי הארץ. עבודתנו נעשית בשתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה השונים והרשויות המקומיות – גופים מהם זכינו לשבחים רבים על מקצוענות והישגים בתחום החינוך, כמו על גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות למצבים מאתגרים.

 נשות המקצוע שלנו – כולן בעלות השכלה ונסיון בחינוך לגיל הרך – הן הנכס האנושי האדיר של נאות מרגלית ומקור הצלחתנו. חדורות תחושת שליחות לחנך עם נשמה, הן מקיפות את הילדים באהבה, במסירות ובמיומנות. מעריפות עליהן ידע וערכים, ודואגות לרווחתם הפיזית והרגשית. הן רואות בכל פעוט – אוצר קטן, מרגלית זעירה ונוצצת שמתפקידן לנקות וללטש, עד שתאיר במלוא זוהרה.

מערכת החינוך שלנו מתקתקת בצורה המקצועית ביותר. הצוותים החינוכיים עוברים הדרכה מקיפה במרכזי ההכשרה שלנו וזוכים למסלולי העשרה וקידום לאורך השנה במסגרת 'חכם בנאות' – מרכז ההכשרה והקידום לכלים ומצוינות לחינוך בגיל הרך. מדריכות פדגוגיות ומפקחות חינוכיות וטיפוליות מנחות את מנהלות המעונות ומדריכות את הגננות והמטפלות. מדריכות תזונה מפקחות על המבשלות, וקו הייעוץ, קול להורה, מכוון על ידי פרופסורים מומחים מיחידות מובילות להדרכת הורים. כך שכל אחד מחלקי הפאזל של העשייה החינוכית בנאות מרגלית נעשה בצורה רצינית ויסודית.

 מאז היווסדה נמצאת נאות מרגלית בעליה מתמדת, ונחשבת לאחד מארגוני החינוך המובילים לגיל הרך. נכון להיום, מתחנכים אצלנו באהבה מעל 11,000 תינוקות ופעוטות שמחים.

גישתנו העכשווית והדינאמית, כאשר טובת הילד נמצאת במרכז וכיוון העשייה פונה קדימה, מאפשרת לנו להנגיש דרכי חינוך משותפים לכלל האוכלוסיה, להוביל תהליכים חדשים ולהכניס שינויים והתאמות בפרוטוקולים קיימים, בקלות ובגמישות – לרווחת מערכת החינוך לגיל הרך ולטובת העתיד במדינת ישראל.

inner_page_right_icon_1